آموزش بهترین و جدیدترین روش ساخت اپل ایدی بدون نیاز به شماره موبایل

ساخت اپل آیدی (Apple ID) همواره یکی از دغدغه های اشخاصی است که تلفن همراه‌شان برند اپل است. به دلیل تحریم ایران از سوی اکثر کشور‌های دنیا، کاربران اپل نیز از گزند این تحریم‌ها در امان نبوده و سال‌هاست برای ساخت اپل آیدی در کشور ایران با مشکلاتی مواجه هستند. در سالهای قبل روش‌های متعددی برای دور زدن تحریم‌ها و ساخت apple ID وجود داشت که به تدریج کمپانی اپل ساخت اپل آیدی با تمام آن روش‌ها را توسط برنامه نویسان خبره خود از بین برد.

از نظر بسیاری از همکاران که در صنف فروش محصولات اپل فعالیت دارند، خرید اپل ایدی کارتی در ایران با ریسک بسیار بالایی همراه است. زیرا اپل آیدی کارتی بنام شخص شما ساخته نمی شود. در ساخت اپل ایدی، از اطلاعات رندوم استفاده می شود. به همین دلیل، در صورت فراموش کردن رمز عبور یا از کار افتادن ناگهانی apple ID، شما دیگر هیچ گونه دسترسی به ایمیل ریکاوری، سوالات امنیتی و برخی اطلاعات دیگر نخواهید داشت. در نهایت نیز حتی در صورت بازگشت به تنظیمات کارخانه، گوشی موبایل آیفون شما هنگام فعال شدن باز هم نیاز به همان آیدی و رمز عبور، برای فعال شدن موبایل شما را دارد.

همۀ موارد بالا، ما را بر آن داشت که  روشی را به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه، یک اپل آیدی بسازید. یک apple ID با امنیت بسیار بالا به همراه اطلاعات شخصی خودتان و سوالات امنیتی دلخواه که تا ابد و با خیال راحت از آن استفاده نمایید و حتی در صورت فراموشی رمز عبور، بتوانید از طریق گزینه فراموشی رمز عبور، اقدام به تغییر آن نمایید.

مراحل ساخت اپل ایدی

نکته: قبل از شروع به ساخت اپل ایدی در صورتی که ایمیل یا جیمیل فعال در حساب کاربری خود دارید از این مرحله عبور نمایید. در غیر این صورت، حتما باید یک آیدی جدید و رمز عبور در یکی از صفحات ارائه دهنده جیمیل یا ایمیل یا دیگر شرکت‌های معتبر بسازید.

 

  1. برای شروع به کار ابتدا شما نیازمند به دور زدن تحریم‌ها توسط (ف‌ی‌ل‌ت‌ر‌ش‌ک‌ن) می‌باشید! نرم افزار ذکر شده را روشن نمایید.
  2. روی کامپیوتر خود آیتونز را نصب نمایید. پس از اجرای این نرم افزار در صفحه اصلی از گزینه‌های بالا سمت چپ روی نوشته Account و سپس روی گزینه Sign In کلیک کنید.

چگونه اپل آیدی بسازیم؟

     

3- در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود روز گزینه Create New Apple ID کلیک نمایید.

apple id 2

    

  4- در صفحه بعدی روی گزینه Continue کلیک کنید. سپس در کادرهای مرتبط، ID و رمز عبوری که برای ساخت اپل ایدی جدید خود داریدt وارد نمایید (ایمیل یا جیمیلی که از قبل ساخته شده). بهتر است برای فراموش نکردن رمز apple ID از همان رمز عبوری که برای وارد شدن به حساب کاربری جیمیل یا ایمیل خود استفاده می‌کنید، اقدام به ساخت رمز عبور نمایید؛ اما می‌توانید رمز عبوری غیر از آن نیز استفاده نمایید. در گزینه کشور تغییری ایجاد نکنید. گزینه Terms & Conditions را فعال نمایید، سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.

روش ساخت اپل ID چگونه است؟

 

 5- در صفحه جدید Personal Information اطلاعات واقعی خود را وارد نمایید.

نام

نام خانوادگی

تاریخ تولد به میلادی

سوالات امنیتی 1 الی 3

apple id 4

 

دقت کنید که تاریخ تولد و سوالات امنیتی که انتخاب میکنید و به آن پاسخ میدهید را حتما برای خود در جایی امن ذخیره کنید تا در صورت فراموش کردن رمز عبور (از طریق گزینه فراموشی رمز عبور) بوسیله این اطلاعات می‌توانید رمز یا اپل ایدی خود را بازیابی نمایید.

در آخر برای ادامه روی گزینه Continue کلیک نمایید.

 

      6- در صفحه Create Apple ID گزینه Payment Method را روی گزینه None قرار دهید.

کادر اول و دوم توسط نرم افزار از قبل نوشته شده می باشد که آن را تغییر نمی‌دهیم.

سپس کادرهای ذکر شده را به این صورت کامل نمایید:

Street: 1 infiniti loop

این گزینه را پر نکنید :Apt,suit,bldg

City: Cupernito

Select: California

Zipcode: 950142083

Area Code: 031

Phone: 1298567

 

سپس روی گزینه Continue کلیک نمایید.

apple id 5

     

7- پس از پر کردن صحیح کادرهای فوق به جیمیل یا ایمیل شما یک کد امنیتی ارسال می‌شود که باید آن را در کادر باز شده وارد نمایید. در صورتی که کد را بصورت صحیح وارد نمایید نوشته عملیات موفقیت آمیز بود برای شما نمایان خواهد شد.

آموزش ساخت اپل آی دی

 

مهمترین نکته ای که هنگام متصل کردن اپل ایدی به دیوایس مورد نظر خود را دارید این است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در صورتی که از شما سوال های امنیتی را پرسید به آنها پاسخ دهید و در مرحله‌ی بعد از شما می‌خواهد که اطلاعات apple ID خود را کامل کنید (به دلیل وارد نکردن شماره موبایل در هنگام ساخت) که شما باید در این قسمت همیشه گزینه‌ی Dont Upgrade را انتخاب نمایید.

حالا شما می‌توانید به راحتی از اپل ایدی خود بصورت همزمان در 5 دستگاه مختلف اپل استفاده نمایید.

امیدوارم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشه و پولتون رو هرچند ناچیز، به جای هزینه کردن برای خرید اپل ایدی، پس انداز کنید! یادتون باشه که پول شما با ارزشه حتی یقرون