شروع سریع برای Call of Duty Black ops 4.

کمپانی Activision اعلام کرد که فروش جدیدترین نسخه Call of Duty به صورت دیجیتال رکورد فروش دیجیتال در روز اول را در این شرکت شکست.

قبل از این رکورد فروش دیجیتال بازی های این شرکت در دستان Call of Duty WWII بود.

علاوه بر شکستن رکورد این بازی در کمپانی Activision، رکورد فروش آنلاین در فروشگاه پلی استیشن در یک روز را نیز شکست و به خود اختصاص داد. همچنین Black ops 4 رکورد بهترین بازی دیجیتالی در XBox One را نیز شکست و به خود اختصاص داد.

کالاف دیوتی 4 برای کامپیوتر از طریق سایت battle.net در دسترس علاقه مندان به این بازی است. به گفته Activision فروش این بازی در سایت battle.net بیش از دو برابر نسبت به فروش Call of Duty WWII است که Steam در دسترس کاربران بود. در حال حاضر این بازی به طور اختصاصی در سایت battle.net به فروش می رسد.

هنوز اطلاعات دقیقی از طرف شرکت Activition در خصوص تعداد فروش این بازی به صورت دیجیتال و فیزیکی منتشر نشده است.

طبق گفته GI.biz، فروش فیزیکی فروش Black Ops 4 در انگلیس در مقایسه با Call of Duty: WWII تقریبا 50 درصد کاهش یافته و در مقایسه با Black Ops III پیش از این 59 درصد کاهش داشته است. این سایت گزارش داد که فروش فیزیکی اولین فروش آخر هفته Black Ops 4 در انگلیس کمترین رقم از Call of Duty 4: Modern Warfare است.

Black Ops 4 در 12 اکتبر برای PS4، Xbox One و PC عرضه شد. بر خلاف محدودست سنی که کاربران بازی کالاف دیوتی برای رای دادن در گذشته داشتند این بار بلک اوپس 4 این محدودیت را ندارد و هر کسی با هر رده سنی می تواند به این بازی رای بدهد.

این بازی همچنین شامل داستان های جدید و پر طرفدار زامبی ها است که تقریبا توسعه داده شده Treyarch است.